Om du har problem med din beställning hjälper vi dig gärna att byta ut den mot en ny. Skicka oss ett e-postmeddelande på [email protected] för eventuella utbytesförfrågningar så gör vi vårt bästa för att hjälpa dig.
Returer
Vår returpolicy varar 14 dagar efter leveransen. Om 14 dagar har gått sedan du fick din beställning kan vi tyvärr inte acceptera din retur, erbjuda dig återbetalning eller utbyte.
För att vara berättigad till en retur måste ditt föremål skickas tillbaka till oss oanvända och i samma skick som du fick det. Det måste också finnas i originalförpackningen. Du måste bära kostnaden för envägs returfrakt.
För ångra beställningar ska returfrakten betalas av kunden och returadressen ska vara densamma där paketet kommer ifrån. Vi har leverantörer från olika delar av Europa så paketet måste returneras till samma adress där paketet kommer ifrån.
Återbetalning
När din retur har mottagits och inspekterats skickar vi dig ett e-postmeddelande för att meddela dig att vi har fått din returnerade artikel. Vi kommer också att meddela dig om godkännandet eller avslaget på din återbetalning. Om du är godkänd kommer din återbetalning att behandlas och du kommer att få betalningen.
Försenade eller saknade återbetalningar
Om du inte har fått någon återbetalning ännu, kontrollera först ditt bankkonto igen.
Kontakta sedan ditt kreditkortsföretag, det kan ta lite tid innan din återbetalning officiellt publiceras. Det är ofta lite behandlingstid innan en återbetalning publiceras.
Om du har gjort allt detta och du fortfarande inte har fått din återbetalning ännu, vänligen kontakta oss på [email protected]